Data: 6-8 października 2017
Klient: Renault Polska
Za pomysł oraz realizację pełnowymiarowego domu Renault – ekspozycji marki podczas Warsaw Home 2017 odpowiedzialna była agencja Don’t Worry.
W tym roku Renault Polska było partnerem targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home, które odbyły się w dniach 6-8 października 2017 r. w Ptak Warsaw Expo. Częścią targów była ekspozycja Renault Home, której główną atrakcję stanowił samochód koncepcyjny Renault Trezor.
Marka Renault poprzez koncepcję luksusowego domu pokazuje, że stawia na niekonwencjonalne rozwiązania i identyfikuje się z szeroko rozumianym designem. Mając na uwadze fakt, że są to targi poświęcone architekturze wnętrz, zaprezentowało znaczenie designu dla motoryzacji oraz zmieniającą się rolę samochodu w naszym życiu. Renault Home to wizualizacja wizji przyszłości, zgodnie z którą auto staje się integralnym elementem najbliższego otoczenia użytkowników. Jak informują organizatorzy stoiska, największym zainteresowaniem cieszył się Renault Trezor. Po raz pierwszy zaprezentowany w Polsce concept car to to dwumiejscowe elektryczne coupé, symbolizujące styl przyszłych modeli Renault.
W zabudowie zostały użyte imitacje popularnych w tym sezonie materiałów, takich jak beton oraz drewno. Naturalne kwiaty oraz meble polskich producentów nadały przytulnej atmosfery. Minimalizm i nowoczesna prostota stanowiły tło dla prezentowanych na stoisku samochodów – Renault Koleos oraz Renault Trezor.