Data: 27-28 lipca 2020
Klient: ElectroMobility Poland
Za premierę online marki polskich samochodów elektrycznych Izera, wprowadzaną na rynek przez spółkę ElectroMobility Poland SA, komunikację PR projektu i materiały wizerunkowe odpowiadało konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej Dragon Rouge.
Podczas premiery online ElectroMobility Poland SA zaprezentowała dwa prototypy demonstracyjne samochodów elektrycznych: białego SUV–a i czerwonego hatchbacka. Spółka pokazała także nazwę, logo oraz ogłosiła hasło polskiej marki samochodów elektrycznych „Izera. Milion powodów, by jechać dalej”. Działania komunikacyjne zaplanowane są do końca 2020 roku.
W ramach kampanii 38 Content Communication odpowiadała za strategię komunikacji dla ElectroMobility Poland oraz marki Izera obejmującą public relations, public affairs, personal branding ekspertów, social media, kampanię influencerską, planowanie i zakup mediów oraz przygotowanie i pozycjonowanie www.izera.pl.
Agencja Don’t Worry odpowiadała za przygotowanie materiałów wizerunkowych na potrzeby realizacji kampanii PR oraz opracowanie koncepcji i kompleksową produkcję premiery online w formule live. Do zadań Agencji należała również organizacja oprawy multimedialnej i technicznej oraz koordynacja całego wydarzenia. Podczas wydarzenia online zaprezentowane zostały nazwa i logo marki, prototypy dwóch pierwszych aut: SUV i hatchback oraz odbył się panel ekspercki, w którym udział wzięli Michał Kurtyka, minister klimatu, Tadeusz Jelec, projektant samochodów, konsultant ElectroMobility Poland, Roberto Piatti, dyrektor zarządzający, Torino Design, Adam Sikorski, prezes zarządu Polska Grupa Motoryzacyjna oraz Piotr Dardziński, prezes, Sieć Badawcza Łukasiewicz. Premierę poprowadził dziennikarz Jarosław Kulczycki. Wydarzenie odbyło się 28 lipca. Studio online wraz z transmisją live i zostało zaaranżowane w siedzibie firmy Mediaservice w Warszawie, wraz z użyciem ich wsparcia technologicznego.
Działania personal branding realizuje Magna Talenta, natomiast kampanię z influencerami przygotowała agencja BrandLift.
Koncepcja nowej marki, jej logo, hasło, pełna identyfikacja wizualna oraz część materiałów komunikacyjnych zostały opracowane przez warszawskie biuro agencji strategiczno-brandingowej Dragon Rouge.