Konwencja Renault 2017 „Urban Jungle”

 

 

Data: 26 – 27 maja 2017

Klient: Renault Polska

Agencja Don’t Worry odpowiadała za projekt i realizację Konwencji Renault 2017, która odbyła się w czeskiej Pradze. Poprzez konwencję urban jungle wydarzenie łączyło światy dwóch prezentowanych aut — Koleosa oraz Alaskana.

Wydarzenie odbyło się w Hotelu Hilton w Pradze. Uczestnikami konwencji było 500 przedstawicieli sieci dealerskich oraz pracowników Renault z Polski, Czech, Węgier, Słowacji, Litwy, Łotwy oraz Estonii. Motyw przewodni — urban jungle podkreślał zarówno wpasowanie się Renault w styl miejski i podmiejski, jak i propozycje rozwiązań na miarę „współczesnej dżungli” — potrzeb i oczekiwań współczesnych użytkowników aut „funkcjonalnych ale jednocześnie bardzo komfortowych, takich które sprawiają że każda podróż to prawdziwy luksus”. Konwencję rozpoczęła część konferencyjna dla wszystkich obecnych reprezentantów Renault. Gości powitała prowadząca Urszula Chincz, następnie w tematykę konferencji zebranych wprowadził Grzegorz Zalewski, dyrektor generalny Terytorium East. Kolejnym punktem były prezentacje wydarzeń związanych z marką Renault w poszczególnych krajach, przedstawione przez country managerów z danych terenów. Po prezentacji strategii marki oraz Renault Koleos i Alaskan nastąpiło wręczenie nagród — Dealer of the Year oraz prezentacje lokalne w grupach krajowych. Wieczorna, nieoficjalna część konwencji rozpoczęła się od show nowego Alpine A 110, który wjechał na scenę przy efektownych animacjach w trakcie pokazu taneczno-akrobatycznego. Wieczór uświetnił występ taneczny w wykonaniu Iwony Cichosz i Stefano Terrazzino oraz gwiazda wieczoru — duet 2 Cellos. Całość wydarzenia ukoronował coverowy zespół The Sixties. Przed wejściem do hotelu goście mieli możliwość obejrzenia pięciu crossoverów Renault — Espace, Koleos, Kadjar, Captur, Alaskan z elementami scenografii urban jungle. Również hotelowe foyer, jak i większość pomieszczeń, gdzie przebywali i przemieszczali się goście nawiązywała dekoracją do motywu głównego, który także scenograficznie spajał całość eventu w spójną koncepcję. Reżyserem wydarzenia był Mateusz Polit, reżyser, choreograf, producent programów telewizyjnych i widowisk.

Klient: Renault Polska

Kategorie:

Data: 22 August, 2017