Otwarcie pierwszego salonu marki DS w Polsce

 

Data: 26 maja 2015

Klient: DS Automobiles

Działalność pierwszego w Polsce salonu marki DS zainaugurował event prezentujący różne oblicza awangardy. Wydarzenie pod hasłem „awangardy” było inspirowane mottem Marki DS: Spirit of Avant–Garde. Za realizację spotkania odpowiadał agencja Don’t Worry.

Podczas uroczystości zaprezentowane zostały różne oblicza awangardy oscylującej wokół świata motoryzacji, architektury, sztuki, designu oraz mody. Wśród zaproszonych gości znaleźli się miłośnicy sztuki, przedstawiciele biznesu a także wiele gwiazd.
Ambicją marki DS jest zapoczątkowanie cyklu inicjatyw kulturalnych i uczynienia z salonu DS śmiałej i osobliwej przestrzeni wydarzeń artystycznych, miejsca wystaw, pokazów oraz współpracy z awangardowymi twórcami.

Otwarcie pierwszej awangardowej wystawy rozpoczęło się konferencją prasową połączoną z panelem dyskusyjnym na temat przenikania sztuki do różnych dziedzin życia, w tym przestrzeni publicznej oraz wpływie awangardy na pracę artystów. Zaproszeni goście, prelegenci mieli okazję zaprezentować swoją twórczość. Uroczystość kontynuowano podczas wieczornej gali, podczas której odbył się koncert Miki Urbaniak – artystki łączącej takie gatunki muzyczne jak jazz, R&B oraz swing.

Pierwszy dzień życia salonu uświetniła prezentacja przygotowanych specjalnie na tą okazję dzieł artystów znanych z awangardowych projektów. Dzięki Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej została odsłonięta zrekonstruowana makieta architektonicznej mieszkalnego galeriowca z 1925 r. projektu Józefa Malinowskiego. Odważną kolekcje mebli zademonstrowała szwajcarska firma Vitra. Specjalnie z okazji inauguracji Salonu Marki DS w Warszawie, Joanna Klimas – najbardziej paryska wśród polskich projektantów – zaprojektowała i przedstawiła trzy awangardowe suknie, inspirowane stylistyką DS. A to wszystko w otoczeniu gamy samochodów DS, w tym legendarnego DS21.

Uroczyste otwarcie salonu marki DS, znajdującego się w Warszawie przy Al. Krakowskiej 206 odbyło się 26 maja. Za realizację eventu i konferencji prasowej odpowiadała agencja Don’t Worry, która pozyskała zlecenie w wyniku wygranego przetargu. Cateringowo wydarzenie obsługiwała restauracja Aleje 3. Za działania Media Relations na zlecenie agencji Don’t Worry odpowiadała Katarzyna Dębicka – Commfort Group.

Klient: DS Automobiles

Kategorie:

Data: 26 maja 2015